Packar

Packar för fullt just nu. Ska ju till Brevik imorgon! 
Dock har jag lite att plugga också. Har redovisning i svenska, prov i sällskapsdjur och ska ha skrivit en reflektion om ett Friskis & Svettis pass som vi hade på idrotten. Allt imorgon. Är klar med svenskan, har inte pluggat till provet och har inte skrivit min reflektion. Bra Linnea, bra. 
 
Har haft fullt upp idag. Slutade vid halv 4 och skulle då åka hem från Tyresta vilket kanske tar lite mer än en timme för mig, hämta hunden och sedan skulle jag träffa en familj som jag nu ska vara barnvakt hos. 
När jag hade varit där var det dags för middag och nu har jag precis duschat och har inte hunnit plugga ett skit. 
Blir nog att sitta en bit in på natten och plugga alltså. Men det blir nog bra! 
 
Hur har er dag varit? 
 
 
Jag, Micke och Jakob på Brevik i somras! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback