02 - Mina två favoritprogram på tv

 
Det är svårt att välja två favoritprogram eftersom jag typ tittar på ganska många olika program på tv.
Men två stycken som jag gillar starkt är X Factor Sverige och Ung och Bortskämd. 

Jag tycker att X Factor är det bästa musikprogrammet eller vad man ska säga. 
Jag tycker det är kul med "uttagningar", speciellt dom som tror att dom är fett bra men så suger dom och skämmer ut sig totalt helt enkelt ;) 
Mina favoritkillar hittades ju genom X Factor också ♥
 
Och Ung och bortskämd då. Varför gillar jag det programmet?
Jo jag tycker att det är ganska så coolt med dessa ungdomar som är så sjukt bortskämda - att dom gör uppdrag och blir bättre för varje dag. Visst, vissa kan vara sämre och liksom tycka det är äckligt osv det dom får göra. Men dom klarar ju det väldigt bra. Att dom utvecklas är så himla bra. Sen tycker jag också att det är kul att följa såna här personer haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback