30 dagar

Tänkte köra en sådan här classic bloggrej. Kommer nog inte göra en för varje dag. Antingen kommer det komma flera på en dag eller så kommer det hoppa lite. Beror lite på hur bloggsugen jag är ;)
 
01 - Mina bästavänner
02 - Mina två favoritprogram på tv
03 - Senaste bilden på mig
04 - Två utomlandsbilder
05 - Något som gjorde mig starkare
06 - Fem sanningar om mig
07 - Någon jag saknar
08 - Min favoritmat
09 - Mina syskon
10 - En gammal bild på mig
11 - Min profilbild med flest likes
12 - En låt som betyder mycket
13 - En bild från förra sommaren
14 - Bakgrund på mobilen
15 - Dagens outfit 
16 - Detta behöver jag köpa 
17 - En sak jag gör varje dag 
18 - Min skola
19 - Mina framtidsplaner
20 - Denna kan jag inte leva utan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback