Mamma alltså.

 
Haha, asså jag dör. Min mamma är ju gullig. Jag kan börja med att, JA jag ska flytta. Men det kan vi ta senare i ett annat inlägg.
 
Men min mamma har iallafall lånat min gamla dator för att hennes är helt knas och så gick hon in på hemnet på min pappas lägenhet som ligger uppe. Så ser hon en knapp där man kan dela direkt till facebook - och då var ju jag fortfarandra inloggad på min facebook på min gamla dator, men det fattade ju inte mamma så hon började ju skriva och sedan delade hon! Och då märkte hon att det var på min facebook så hon kände att hon kanske behövde skriva någon kommentar och ja, det ser ni ju här ovan. Haha asså shit. I love her ♥
  
Om ni vill ttitta på min lägenhet så klicka här! Haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback