Igår och idag

Dålig uppdatering, I knoooow that. Men sorry för det!

Igår så var jag hemma hos Lovisa som hade en mysig tjejmiddag. Hon fyller nämligen år imorgon! 
Så vi var några tjejer där som åt middag, öppnade presenter och bara snackade och hade det allmänt mysigt. 
När vi sedan skildes åt så åkte jag och Beata hem till Beata och sov. 
 
 
Bild från igår
 
Imorse vaknade vi runt 10 tiden och gjorde pannkakor till frukost! 
Efter frukosten så låg vi bara i soffan och tog det lugnt och sedan gav vi oss ut på en liten tur med hennes longboard då vi egentligen skulle ner till frisören för Beata skulle ta ett till hål i örat men det var tyvärr stängt... 
Sen åkte jag hem, gick ut med hunden och nu är jag hemma igen!
 
 
Tog denna söta bild idag när jag låg och myste med kattungarna i soffan. Dom ska flytta på fredag!! Och det vill verkligen inte jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback