Nellie

Tja!

Igår sov Ellen här hos mig, supermys var det. 
Vi åt sushi, godis och kollade på XFactor. Sedan tog vi också en promenad med min hund på kvällen.
Vi somnade kanske runt 1-tiden, båda var jättetrötta och sen gick vi upp vid typ 11 imorse. 
 
Vi tittade då på SAW VI tror jag att det var och usch va äckliga dem filmerna är. Får typ spyattacker när jag tittar på dem. 
 
Nu sitter jag iallafall här hemma, nyduschad och nyfixad och ska åka till Nellie. Jag ska också sova där inatt. Tar med mig datorn också, så det är ett +. Två av hennes kompisar ska också sova där så det blir jättetrevligt.
Fyra stycken Directioner, ojojoj va kaos det kommer bli ;)
 
 
Två bilder på mig och Nellie från Nellies instagram ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nellie!

Haha åå så fina vi är!! love it!!! :D <3

2012-10-07 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback