Moroccan Oil

 
Här kommer ett litet tips till er som letar efter en riktig bra produkt till ert hår. 
Moroccan Oil är en olja som har många väldigt bra sidor. 
Du kan använda den som balsam, styling och efterbehandlingsverktyg. Den påskyndar också torktiden av ditt hår. 
Moroccan Oil innehåller proteiner för styrka, fettsyror, omega-3 oljor och vitaminer för glans och antioxidanter för skydd. 
 
Jag brukar oftast ta i min Moroccan Oil efter jag har duschat och mitt hår är blött men man kan även använda Moroccan Oil i torrt hår. Man får iallafall sjukt mjukt och glansigt hår. 
Moroccan Oil har gjort att mitt hår är mycket starkare och slits inte lika snabbt som det gjorde innan. Passar perfekt för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback